Nose Work

Eftersom hundar är olika anpassas all träning efter varje hund och förare. Vi är alla olika och vill att våra hundar ska vara på olika sätt. Alla hundar – stora, små, unga, gamla, renrasiga och blandraser – är välkomna!

Du kan få hjälp och stöttning under hela din hunds uppväxt då det finns vardagslydnadskurser på alla nivåer. Efter varje kurstillfälle får du träningstips via mail.

Kurserna hålls året runt i Annas Hundskolas 140 m² rumsvarma lokal. När det är fint väder är vi även ute. Vissa kurser hålls enbart utomhus, se respektive kurs.

Anmälan

Anmäl dig enkelt vid respektive kurs och betala med swish (inte mitt telefonnummer) eller kort. Då får du direkt mer information till din mail!

Om kursen är full kan du anmäla till en reservplats, vilket inte kostar någonting. Du blir kontaktad om det blir någon plats ledig. För att vara säker på att få plats på en kurs anmäl även till en annan kurs! Du flyttas kostnadsfritt över till kursen du har en reservplats på om det blir en ledig plats där om du inte påbörjat en annan kurs.

Anmälan till kurs är bindande. Vid återtagande av anmälan följer Annas Hundskola de villkor som Konsumentverket har. Du har rätt att ångra din anmälan genom att meddela oss skriftligen senast 14 dagar innan kursen startar. Du har då rätt att återfå hela den avgift du erlagt, förutom anmälnings- och administrationsavgift på 300 kr. Om du ångrar dig efter dessa 14 dagar är du skyldig att erlägga full avgift för kursen.